کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316370 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نرم افزارهای ساخت اپل چه اطلاعاتی را از کاربران جمع آوری می کنند؟

به گزارش سافت گذر، از ماه دسامبر سال گذشته میلادی، اپل توسعه دهندگان نرم افزارهای متفرقه را مجبور ساخته تا به محصولاتشان برچسب خاصی اضافه کنند. این برچسب ها که در پایین بخش Ratings & Reviews قرار دارند نشان می دهند که چه داده هایی از افراد جمع آوری می شود. از جمله این موارد می توانیم به اطلاعات خرید، تاریخچه جستجو، مخاطبین و . . . اشاره کنیم.

اپل iOS اپ استور گوگل اپل مپس

اگر به خاطر بسپارید، گوگل از آپدیت کردن نرم افزارهای iOS خود سر باز زد تا اینکه چندی پیش آنها را به روز کرد. در حالی که این شرکت شایعات را رد می کند ولی گفته می شود که نمی خواهد برچسب های متعددی را در کنار اسامی اپلیکیشن هایی که تولید می کند، بچسباند.

اما نرم افزارهای خودِ اپل چه می شود؟ اگر این شرکت می تواند دیگر توسعه دهندگان را به افزودن برچسب های متعدد مجبور سازد، باید خودش هم در این مورد شفاف سازی کند. شما می توانید برای مشاهده این اطلاعات به وب سایت حفاظت از حریم شخصی اپل بروید. از آنجا امکان مشاهده داده هایی که جمع می شوند تا کاربران ردیابی گردند، وجود دارد. البته برخی از این نرم افزارها اطلاعات معقولانه ای جمع می کنند. برای مثال، اپل مپس داده های وضعیت جسمانی، موقعیت مکانی، تاریخچه جستجو، مصرف داده و تشخیص بیماری را به دست می آورد. طبق ادعای اپل، این داده ها اصلاً ربطی به هویت کاربران ندارند.

اپل پیشتر این نوع اطلاعات را در صفحات مختلفی از سایتش قرار می داد اما حالا در یک سایت، این داده ها را نمایش می دهد تا کاربران راحت تر ببینند چه داده هایی از آنها جمع آوری می گردد.

توجه داشته باشید که وقتی iOS 14.5 منتشر شد، ویژگی ATT اپل کاربران را مجبور خواهد ساخت تا توسط اپلیکیشن های متفرقه ردیابی شوند. کسانی که از این ویژگی استفاده نکنند، دیگر شاهد تبلیغات نخواهند بود. این اقدام اپل اعتراض فیسبوک را در پی داشت زیرا می گفت باعث می شود تجارت های کوچک از بین بروند. حتی فیسبوک می گوید که این تصمیم سبب می گردد تا بسیاری از درآمدهای سالانه اش که از راه تبلیغات به دست می آید را از دست بدهد. به همین دلیل، این شرکت در تلاش است تا اپل را به خاطر ویژگی ATT به دادگاه بکشاند. به هر ترتیب، در حالی که افراد زیادی تصمیم می گیرند این قابلیت را نپذیرند ولی برای خیلی ها این مسئله مطرح نیست و اهمیتی ندارد.

اپل تا کنون نسخه های بتا iOS 14.5 را منتشر کرده و قرار است ورژن نهایی آن را در فصل بهار عرضه کند. باید به خاطر بسپارید که اپل می خواهد مطمئن شود توسعه دهندگان نمی توانند کاربران را به خاطر عدم پذیرش ویژگی ATT بازخواست کنند. حریم شخصی همواره یکی از مسایلی بوده که اپل در مورد آن جدی بوده است. در سال 2010، استیو جابز گفت:«« معتقدم که خیلی از مردم باهوش هستند و برخی از آنها می خواهند اطلاعات بیشتری در اختیار بقیه بگذارند. همیشه از آنها سؤال کنید. البته اگر از سؤال کردن شما خسته شدند، دیگر چیزی نگویید. بگذارید بدانند که شما با اطلاعات شخصی آنها چه می کنید»».

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48697 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/12/24 تعداد مشاهده: 1966
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر